سفارش تبلیغ
صبا ویژن

همنشین

دانلود فیلم آموزش نرم افزار win2pdf برا تبدیل اسناد مختلف به Pdf

فیلم آموزش نرم افزار win2pdf برای تبدیل اسناد مختلف به Pdf + دانلود برنامه

دانلود فیلم آموزش نرم افزار win2pdf برا تبدیل اسناد مختلف به Pdf

مشکل اکثر کسانی که در کامپیوترشان فایلی را با برنامه های مختلف طراحی می کنند به خصوص برنامه هایی که خاص هستند و هر کسی آنها را ندارد، مثل کرل، اکسل، ، اتوکد، تری دی مکس و ...  و به خصوص word و بعد باید آنها را برای چاپ کردن یا مطالعه به دیگران بدهند، این است که فایل باز نمی شود...

این همه زحمت کشیده می شود، زحمت رساندن به دست طرف مقابل کشیده می شود، ایمیل ، پست، پیک موتوری و ... و بعد همه چیز به باد می رود و فایل شما باز نمی شود.راه حل این مشکل استفاده از برنامه هایی است که فایل های طراحی شده را به یک نوع فایل استاندارد که همه جا پیدا می شود تبدیل کنید.

دانلود فیلم آموزشی در ادامه مطلب....

موضوع: آموزش تبدیل اسناد به PDF

مطالب گفته شده: آموزش نصب برنامه و آموزش استفاده از آن و نکات مربوطه

سطح آموزشی: تکمیلی

زمان: 5 دقیقه و 58 ثانیه

حجم فیلم: 12 مگابایت

برنامهWin2PDF  یکی از بهترین برنامه ها در این زمینه است که تقریبا هر سندی را بدون محدودیت و به بهترین کیفیت و در کمترین زمان و آسان ترین راه ممکن به PDF  تبدیل می کند.

استفاده از این برنامه تنها کافی است آن را نصب کنید و در برنامه های مختلف دستور چاپ را بزنید . آن موقع می بینید که در کمترین زمان ممکن، کمترین دردسر، بهترین کیفیت این کار را برای انجام می دهد.

نام برنامه: Win2PDF  ( وین تو پی دی اِف)

قابل نصب: تمام ویندوز ها و حتی نسخه های 64 بیتی

حجم برنامه: 23/7 مگابایت

مطالب گفته شده در فیلم:

شما در این فیلم مشاهده می کنید که چرا باید از چنین برنامه هایی استفاده کرد و همچنین طریقه نصب این برنامه و نکاتی که از نصب درست آن مطمئن شوید اشنا می شوید.و در ادامه هم طریقه کار با این برنامه و اینکه موقع کار با آن به چه نکاتی باید توجه داشته باشید.

راهنمای استفاده:

 

2- برای کمتر شدن حجم فایل ها، آنها فشرده سازی شده اند، ویندوز به صورت پیش فرض این برنامه را دارد. پس از دانلود روی آن ها راست کلیک کنید و یکی از گزینه های Extarct را بزنید.

3-فایل ها برای کیفیت بیشتر و حجم کمتر در قالب MP4 ذخیره سازی و برای دانلود قرار داده شده اند، اگر بعد از دانلود باز نمی شوند یا مشکلی در پخش آنها دارید، پیشنهاد می شود از برنامه های پخش MP4 مثل VLC Player استفاده کنید.

4-برای مشاهده آنلاین فیلم ها، باید مرورگر شما این امکان را بدهد. اگر مشکلی در این زمینه دارید، و همچنین افزایش سرعت مرور سایت های اینترنتی، پیشنهاد می کنم از مرورگر google chrome استفاده کنید.

 

دانلود فیلم اموزش نرم افزار win2pdf برای تبدیل اسناد مختلف به pdf


.html .html